main header
żołnierze
strona główna
archiwum
team info
download
kontakt
WARP 01 – 04/2004
WARP 02 – 05/2004
WARP 03 – 06/2004
WARP 04 – 07/2004
WARP 05 – 08/2004
WARP 06 – 09/2004
WARP 07 – 10/2004
WARP 08 – 11/2004
WARP 09 – 12/2004
WARP 10 – 01/2005

Archiwum WARP

Zawartość cyfrowego wydania magazynu WARP (numery 01-10)
warp magazyn 02

WARP 02 (05/2004)

Wprowadzenie do DirectX

Śledzimy historię Windows i DirectX. Poznajemy przeznaczenie poszczególnych modułów biblioteki i jej architekturę. Uczymy się podstaw pracy z modelem COM. Poznajemy interfejs IUnknown, jego metody i rolę, jaką odgrywa w bibliotece DirectX.

Programowanie Windows

Piszemy prawdziwą, okienkową aplikację dla Windows. Sami tworzymy okna, przygotowujemy główną pętlę oraz procedurę przetwarzającą wiadomości. Na koniec wykorzystujemy nabytą wiedzę i doświadczenie do napisania prostej gry, która obrazuje pracę graficznych aplikacji pod systemem Windows.

Microsoft Visual C++ 6.0

Uczymy się tworzyć i wykorzystywać bibliotekę statyczną. Z czasem ta umiejętność umożliwi nam wykonywanie własnych zbiorów funkcji. Dzięki temu będziemy mogli pisać coraz większe i coraz bardziej zaawansowane programy.

3D Studio Max od podstaw (część 2)

Druga część opisu podstawowych i najbardziej użytecznych opcji. Tym razem nauczymy się dokładniej kontrolować okna widoku i obiekty. Poszerzymy naszą wiedzę również na temat układu współrzędnych i środków obiektu.

Modyfikacje w 3D Studio Max

Opis dwóch modyfikacji wytłaczających - Lathe i Extrude. Są to narzędzia przydatne w codziennej pracy. Pozwalają tworzyć ciekawe obiekty w oparciu o splajny. Wytłaczanie odbywa się wzdłuż prostoliniowej i okrągłej ścieżki.

Edycja powierzchni sklejanych

Poznajemy kolejną metodę modelowania obiektów w MAX-ie. Tym razem zajmiemy się tworzeniem powierzchni sklejanych, które umożliwiają kreowanie gładkich kształtów. Dowiemy się wszystkiego na temat konstruowania obiektów
z łat.

Modelowanie - wieloryb

Modelujemy kolejny obiekt. Tym razem jest to uśmiechnięty wieloryb, którego utworzymy wykorzystując metodę powierzchni sklejanych. W kolejnych krokach uczymy się manipulacji wierzchołkami, uchwytami i łatami.

Black Cat Team © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone