main header
żołnierze
strona główna
archiwum
team info
download
kontakt
WARP 01 – 04/2004
WARP 02 – 05/2004
WARP 03 – 06/2004
WARP 04 – 07/2004
WARP 05 – 08/2004
WARP 06 – 09/2004
WARP 07 – 10/2004
WARP 08 – 11/2004
WARP 09 – 12/2004
WARP 10 – 01/2005

Archiwum WARP

Zawartość cyfrowego wydania magazynu WARP (numery 01-10)
warp magazyn 05

WARP 05 (08/2004)

DirectX - DirectDraw

Kolejna potyczka z modułem DirectDraw. Tym razem poznamy zastosowanie i działanie kliperów, które pozwalają obcinać kopiowaną na powierzchnię grafikę. Dowiesz się także, jak usuwać tło z kopiowanych obrazów, czyli jak pomijać wybrane grupy pikseli o jednakowym kolorze.

Programowanie Windows

Rzucamy się na głębokie wody programowania. Odkrywamy tajemnice wielowątkowości, uczymy się tworzyć wątki, konczyć ich pracę, usypiać, wstrzymywać i wznawiać. Artykuł adresowany szczególnie do ambitnych, początkujących programistów.

Programowanie Windows

Ostatnim razem uczyliśmy się pracować z klawiaturą, tym razem kolej na mysz. Dowiesz się jak obsługiwać podwójne kliknięcia myszy, zmieniać ikonę kursora, ukrywać kursor, odczytywać niezależnie pozycję myszy oraz przechwytywać kursor.

Programowanie Windows

Uczymy się pracować z pędzlami - obiektami systemu GDI. Bardzo krótki artykuł, pozwala jednak uzupełnić wiedzę o naprawdę przydatne umiejętności.

3D Studio Max od podstaw (część 5)

Poznajemy edytor materiałów i uczymy się korzystać z map proceduralnych oraz z materiałów złożonych. Zapoznajmy się z drzewem struktury materiałów oraz poszczególnymi opcjami edytora.

Modelowanie w 3D Studio MAX –
A-10 Thunderbolt

Pozostajemy w bojowych klimatach. Ostatnim razem stworzyliśmy transporter opancerzony, teraz uzupełnimy kolekcję o model samolotu A-10. Zatem jeżeli jesteś pilotem, to lepiej trafić nie mogłeś. Podczas budowy modelu wykorzystujemy modyfikację Edit Mesh.

Black Cat Team © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone