main header
żołnierze
strona główna
archiwum
team info
download
kontakt
WARP 01 – 04/2004
WARP 02 – 05/2004
WARP 03 – 06/2004
WARP 04 – 07/2004
WARP 05 – 08/2004
WARP 06 – 09/2004
WARP 07 – 10/2004
WARP 08 – 11/2004
WARP 09 – 12/2004
WARP 10 – 01/2005

Archiwum WARP

Zawartość cyfrowego wydania magazynu WARP (numery 01-10)
warp magazyn 08

WARP 08 (11/2004)

Programowanie Windows

Uczymy się tworzyć i posługiwać modalnymi i niemodalnymi oknami dialogowymi. Dowiesz się jak utworzyć okna tego typu posługując się wbudowanym w Visual C++ edytorem. Nauczysz się wyświetlać i zamykać okna dialogowe oraz wyłapywać i obsługiwać ich wiadomości. Dla każdego z okien tworzymy przykładowy program.

Programowanie Windows

Kiedy opanujesz okna dialogowe będziesz mógł wykonać kolejny krok. W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób tworzymy i dodajemy do okien kontrolki. Nauczysz się je obsługiwać, korzystać z oferowanych przez nie możliwości oraz zmieniać ich sposób działania.

Direct X - Direct Draw

W artykule zajmiemy się tematem tworzenia aplikacji pracującej w trybie okienkowym. Wyjaśnimy sobie różnice w pracy programu okienkowego i pełnoekranowego. Poznamy zasady tworzenia tylnego bufora dla tego typu aplikacji. Utworzymy program, który będzie umożliwiał wybór pracy w jednym z trybów.

3D Studio Max - od podstaw (część 8)

Poznajemy efekty dostępne w menu Environment. Zalicza się do nich mgła standardowa i wolumetryczna oraz efekt ognia i eksplozji. Uczymy się wykorzystywać efekty w scenie i poznajemy najważniejsze opcje dostępne w menu Environment.

Modyfikacje

Omawiamy kolejną grupę modyfikacji. Pierwsza z nich - Volume Select umożliwi selekcję obiektów i fragmentów siatki. Zapoznamy się również z modyfikacją Displace, która pozwala kształtować siatkę obiektu w oparciu o dowolną mapę. Przyjrzymy się również modyfikacjom XForm i Relax.

Modelowanie - Wahadłowiec

Modelujemy obiekt za pomocą modyfikacji Edit Mesh. Tym razem jest to prom kosmiczny. Krok po kroku budujemy siatkę obiektu i omawiamy poszczególne etapy procesu.

Black Cat Team © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone