main header
żołnierze
strona główna
archiwum
team info
download
kontakt
WARP 01 – 04/2004
WARP 02 – 05/2004
WARP 03 – 06/2004
WARP 04 – 07/2004
WARP 05 – 08/2004
WARP 06 – 09/2004
WARP 07 – 10/2004
WARP 08 – 11/2004
WARP 09 – 12/2004
WARP 10 – 01/2005

Archiwum WARP

Zawartość cyfrowego wydania magazynu WARP (numery 01-10)
warp magazyn 09

WARP 09 (12/2004)

Programowanie Windows

Omawiamy kolejne kontrolki, jest to Edit Box i rozwijana lista Combo Box. Zapoznamy się z ich możliwościami i sposobem użytkowania. Omówimy także kontrolki klasy Static, które służą do wyświetlania etykiet tekstowych, ikon i bitmap.

Programowanie Windows

Zgodnie z obietnicą w drugiej części tekstu poświęconego oknom dialogowym zajmiemy się predefiniowanymi dialogami systemu. Należy do nich kilka okien, z których omówimy Open, Save As i Color. Napiszemy prosty program, który będzie przechwytywał obraz pulpitu.

Programowanie Windows

Omawiamy budowę plików BMP, nauczysz się zapisywać obrazy w takich plikach, stworzymy także sprawną funkcję, która będzie wykonywać to działanie. Napiszemy jeden, średniej długości program, który wyjątkowo dokładnie omówimy.

3D Studio Max - od podstaw (część 9)

Poznajemy kolejną grupę obiektów dostępnych w 3D Studio MAX. Tym razem są to pola sił, obiekty pozwalające oddziaływać na inne obiekty znajdujące się w scenie. Pola sił są bardzo pomocne podczas tworzenie animacji.

Particle Systems

Omawiamy zaawansowane systemy cząstek, takie jak Super Spray i Blizzard. Poznajemy najważniejsze opcje tych obiektów i uczymy się generować strumienie cząstek. Dowiadujemy się również jak wykorzystywać przeróżne typy cząstek i zmieniać wygląd strumienia.

Modelowanie - Wyrzutnia MLRS

Modelowanie w 3D Studio MAX. Tym razem budujemy model pojazdu bojowego - Multiple Launch Rocket System. Prosty model tworzymy za pomocą modyfikacji Edit Mesh. Uczymy się wykorzystywać w praktyce takie opcje jak Cut i Divide. Szczegółowo omawiamy każdy etap prac.

Black Cat Team © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone