main header
żołnierze
strona główna
archiwum
team info
download
kontakt
WARP 01 – 04/2004
WARP 02 – 05/2004
WARP 03 – 06/2004
WARP 04 – 07/2004
WARP 05 – 08/2004
WARP 06 – 09/2004
WARP 07 – 10/2004
WARP 08 – 11/2004
WARP 09 – 12/2004
WARP 10 – 01/2005

Archiwum WARP

Zawartość cyfrowego wydania magazynu WARP (numery 01-10)
warp magazyn 10

WARP 10 (01/2005)

Programowanie Windows

Zajmujemy się kolejnym bardzo ważnym elementem okna - paskami przewijania. Posługując się nimi możemy wyświetlać i udostępniać użytkownikowi przeglądanie dużych dokumentów, znacznie przekraczających rozmiar okna.

Programowanie Windows

Umiejętność wyświetlania tekstu w oknach to podstawowa czynność, bez znajomości której nie ma nawet mowy o udanym pisaniu programów dla Windows. Obok nauki wyświetlania tekstu zajmiemy się czcionkami oraz pobieraniem informacji na temat systemu.

Programowanie Windows

Pierwszy raz z menu mieliśmy do czynienia w czwartym WARPie, poznałeś wówczas ręczna metodę kreowania menu, która pozwala tworzyć menu w dynamiczny sposób podczas pracy programu. W niniejszym artykule zajmiemy się tworzeniem menu za pomocą edytora MS Visual C++, które możemy następnie ładować z zasobów aplikacji.

3D Studio Max - od podstaw (część 10)

Poznajemy pola sił działające na systemy cząstek. Omawiamy poszczególne opcje i ich wpływ na wygląd strumienia cząstek. Uczymy się wykorzystywać takie pola jak Gravity, Deflector, czy też Motor.

Modelowanie - Fokker DR.I

Modelujemy kolejny samolot, tym razem jest to trójpłatowiec z okresu I Wojny Światowej. Obiekt budujemy wykorzystując głównie modyfikację Edit Mesh. Jak zwykle dokładnie omawiamy poszczególne etapy.

Black Cat Team © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone