main header
żołnierze
strona główna
archiwum
team info
download
kontakt
WARP 11 – 12/2005
WARP 12 – 01/2006
WARP 13 – 02/2006
WARP 14 – 03/2006
WARP 15 – 04/2006
WARP 16 – 05/2006
WARP 17 – 06/2006
WARP 18 – 07/2006
WARP 19 – 08/2006
WARP 20 – 09/2006
WARP 21 – 10/2006
WARP 22 – 11/2006
WARP 23 – 12/2006
WARP 24 – 01/2007
WARP 25 – 02/2007
WARP 26 – 03/2007
WARP 27 – 04/2007
WARP 28 – 05/2007
WARP 29 – 06/2007
WARP 30 – 07/2007
WARP 31 – 08/2007
WARP 32 – 09/2007
WARP 33 – 10/2007
WARP 34 – 11/2007
WARP 35 – 12/2007
WARP 36 – 01/2008
WARP 37 – 02/2008

Archiwum WARP

Zawartość cyfrowego wydania magazynu WARP (numery 11-38)
Jest to druga seria oznaczona jako WARP 2.0 Digital
warp magazyn 20

WARP 2.0 Digital 10 (20) (09/2006)

Oświetlenie w Direct3D

STL - Standard Template Library - Funktory

FMOD - programowanie dźwięku dla gier

Jak kończyć projekty - podstawy praktycznej inżynierii oprogramowania (część 2)

C++ Zone - złożone typy danych

Crysis - nowy shooter Crytek

ZBrush - opcje pędzla i Gyro

3ds max - modyfikacja Unwrap UVW

Galeria - Weedlog

warp 20  screen 1 warp 20  screen 2 warp 20  screen 3 warp 20  screen 4 warp 20  screen 5 warp 20  screen 6
Black Cat Team © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone