main header
żołnierze
strona główna
archiwum
team info
download
kontakt
WARP 11 – 12/2005
WARP 12 – 01/2006
WARP 13 – 02/2006
WARP 14 – 03/2006
WARP 15 – 04/2006
WARP 16 – 05/2006
WARP 17 – 06/2006
WARP 18 – 07/2006
WARP 19 – 08/2006
WARP 20 – 09/2006
WARP 21 – 10/2006
WARP 22 – 11/2006
WARP 23 – 12/2006
WARP 24 – 01/2007
WARP 25 – 02/2007
WARP 26 – 03/2007
WARP 27 – 04/2007
WARP 28 – 05/2007
WARP 29 – 06/2007
WARP 30 – 07/2007
WARP 31 – 08/2007
WARP 32 – 09/2007
WARP 33 – 10/2007
WARP 34 – 11/2007
WARP 35 – 12/2007
WARP 36 – 01/2008
WARP 37 – 02/2008

Archiwum WARP

Zawartość cyfrowego wydania magazynu WARP (numery 11-38)
Jest to druga seria oznaczona jako WARP 2.0 Digital
warp magazyn 26

WARP 2.0 Digital 16 (26) (03/2007)

Generowanie dokumentacji technicznej

Matematyka 3D - kwaterniony i wektory

Microsoft Visual Studio 2005 - odpalamy DirectX

Mortal Kombat - wycieczka w zaświaty, historia serii

ZBrush - obiekty ZSphere

Galeria - Wojtala

warp 26  screen 1 warp 26  screen 2 warp 26  screen 3 warp 26  screen 4 warp 26  screen 5 warp 26  screen 6
Black Cat Team © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone